.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیر 1600 متخلف در طرح نوروزی در مازندران
تعزیر 1600 متخلف در طرح نوروزی در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت:با هدف تسریع در پیگیری پرونده های متخلفین، طرح ویژه نظارتی و برخوردبا متخلفین اقتصادی در ایام پایان سال در حال انجام است.

مهدی عباسی افزود:در طرح ویژه نظارتی، برخورد با متخلفین صنفی و اقتصادی در دستور کار است که ازپانزده اسفند سال جاری تا پانزده فروردین سال آینده انجام خواهد شد.

این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد : در این طرح روسای شعب تعزیرات همراه با بازرسان مربوطه از مجامع امور صنفی، بازرگانی و دیگر ادارات ذیربط بر امور نظارت داشته و با هر گونه تخلف و سوء استفاده با سرعت و دقت برخورد خواهند کرد.عباسی هم چنین خاطر نشان کرد : روسای شعب و همکاران اداری به صورت کشیک نوروزی در ادارات حضور دارند که علاوه بر انجام گشت مشترک در سطح شهر به محض گزارشات واصله نیز در اسرع وقت رسیدگی و با متخلفین برخورد می کنند .
وی یادآور شد: تعزیرات حکومتی تنها وظیفه رسیدگی، صدور و اجرای حکم را بر عهده دارد و تامین، توزیع و نظارت بر بازار خارج از حیطه کاری این سازمان است.

عباسی در ادامه گفت: کارهای مقدماتی مانند تامین، توزیع و نظارت بر عهده معاونت بازرسی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت، اصناف و در ارتباط با تخلفات بهداشتی نیز این وظیفه بر عهده دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی است که تاکنون تعامل مطلوبی با تعزیرات حکومتی داشته که در این ایام نیاز به استمرار و انجام گشت های مشترک می باشد .

وی اظهار داشت: در واقع وظیفه اصلی تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده متخلفین، صدور رای و اجرای حکم متخلفین از قوانین و مقررات است که پیرو تشکیل پرونده توسط دستگاه های اجرائی و نظارتی انجام می پذیرد. مدیرکل تعزیرات حکومتی در خصوص عملکرد اداره متبوعش گفت:از ابتدای طرح تاکنون یک هزارو688واحد صنفی متخلف شناسایی و در شعب تعزیرات به جزای نقدی به مبلغ 36 میلیاردو 768 میلیون و 402 هزار و 160 ریال محکوم و در بخش بهداشت نیز 145 فقره تخلف شناسایی ومتخلفین بهداشتی نیز به جزای نقدی به مبلغ 213 میلیون و 625 هزار ریال محکوم شدند . وی بیشترین تخلف را در این مدت به ترتیب گرانفروشی با 695 فقره ، عدم درج قیمت 615 فقره و کم فروشی 89 فقره عنوان کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.